StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

dear diary

Frureinhold.se / 27 December, 2012 - 10:46 / Vardagen

Nu när vi börjat renovera ännu mer har även vissa lådor som vi inte packat upp dykt upp. I en låda hittade jag alla mina dagböcker, från 2005 och framåt. Det är 4 st fulla med tonårsproblem. Det slog mig igår kväll när jag skulle sova (hittar alltid på massa blogginlägg när jag skall sova och glömmer av de tills det blir morgon) att det är många mammor som läser min blogg och som har eller kommer att få tonåringar. Så jag tänkte att jag skulle skriva inlägg om min tid som tonåring, kanske inte de djupaste och kommer såklart inte nämna de personerna i dagboken vid deras riktiga namn. Jag får se, men tänkte dela med mig av detta till er, en gång i veckan ett inlägg om olika händelser. nu kom mickan, så får skriva mer sen
 
-----
 
Så nu är naglarna klara, jätte fint blev det. Men påtal om det som jag skrev tidigare. Jag tror allafall att det kan vara intressant läsning, jag fick mig själv ngr goa skratt. Vad händer egentligen när man går in i tonåren och vad präglar ens år under just den epoken. Jag hade varit överlycklig om jag kunde få se någons dagbok ifrån den tiden. Vilsen själ är bara förnamnet, ledsen så hjärtat blöder ena dagen och glad som en uppåtjackad duracell kanin :P Fy det skrämmer mig lite, hur skall hailey ha det när hon går in i tonåren. Skall hon få gå igenom samma som jag gjorde? jag är naiv om jag tror att jag kan skydda henne ifrån allt ont, men man kan göra så gott man kan och det viktigaste av allt, finnas där. Inte som en tjatig morsa utan som ett stöd, visa att man förstår och alltid ha axeln ledig så hon kan få gråta mot den. 
 
Skall sätta mig ikväll och leta texter, skall välja dag som det kommer publiceras på. Hoppas ni kommer tycka om  det !
 
Grymma mickaela ! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: