StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Harlekiné

Frureinhold.se / 10 Augusti, 2012 - 20:10 / Vardagen

japp då var man hemma, ny duschad och helt slut :p det kommer att ta ngr gånger innan man kommer in i ridningen igen. Fy vad jag inte är van vid dressyr sadel :p robin filmade 2 filmer, vill ni kankse se? laddar upp via videofy me om en stund :) ni får verkligen tänka er nu att jag inte ridit denna häst mer än 2 ggr, första gången i dressyr sadel på 9 år och på hack :p men vi kämpar på och huvudsaken är att vi har roligt :) Hailey fick sitta på henne när jag ridit klart :) hon var lite skeptisk från början men sen tog hon i tyglarna och klappade på manen :D min älskade lilla docka :) 
harlekine är 22 år gammalt sto som gått medelsvår dressyr, fött 2 föl och haft semester :) så magen är go ch full av gräs :) super go tjej allafall som kom så glatt i hagen idag när jag ropade på henne :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: