StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

heldag i kungälv

Frureinhold.se / 29 September, 2011 - 21:43 / Vardagen

Ja den där appen kan dom ju skrota haha den funkar inte riktigt, skall se om det kommit ngn uppdatering för den krånglar och ser att fler än jag haft det problemet. Idag har ja allafall vartit i kungälv med syster och barn. Vi var ute och gick i 4 h, shoppade till oss själva och barnen, fikade och bara myste oss. Så himla trevligt, nästa torsdag är det dags igen, kanske skall åka till ikea då och handla lite höstmys kanske ? ! :) jag måste köpa in lite nya doftljus, lever på dom när det är vinter och höst :) Hailey skötte sig toppen idag, inga ledsna miner, sov under hela promenaden och när vi kom hem till jessica igen möttes vi av haileys morfar. Han fick såklart gosa massoer med lillan, sen kom även tre tjejer ifrån min klass och kikade på våran lilla docka. Ni är sååå underbara tjejer, saknar er som attans !! Robin kom även han efetr en stund, som sagt så skulle de vara byggmöte och det gick allt kanon. Dock kom vi hem rätt sent så lillan stupade som en slagen hjälte efter kvällsmålet. Stackarn kommer nog sova länge nu om jag känner henne rätt :p Nä nu skall jag vila min trötta kropp och umgås med min man, gud vad det låter härligt men han är ju min man :D har även tagit kort till körkortet idag, har ju bytt efternamn, då måste man byta körkort.. Guuud vad snygg jag blev på kortet ( noooooot ) fick ett försök och ser väl ut som en retard :D men den bjuder jag på !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: