StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Söndag

Frureinhold.se / 23 Oktober, 2011 - 09:17 / Vardagen

Det blev ingen blogging igår, shame shame, men från det att vi gick upp var det full rulle. Hailey hade en natt där hon vaknade ofta så man var rätt mör när vi väl gick upp vid 07.30. Vi hade besök av både bror och hans tjej och mamma o pappa :) Ibland önskar man att man bodde närmre sin familj så man kunde ses lite oftare, inte bara typ 1 gång i halvåret. Vi har ett sånt starkt band emellan oss, väldigt familjära eller vad man säger. Men vem vet hade man bott närmre kanske man inte hade setts ändå. Nu närmaste tiden kommer vi att ses mycket, först kalas på orust den 12, sen kalas mormor helgen efter och sen dop för hailey :) ja ni hör ju, sen fyller jag år, är väl illa tvungen till ite kalas, efter det är det jul och då ses vi och sen sälen v 4 :D nu när jag rabblar upp allt låter det helt underbart !! 
idag är det inte lugnare än igår, skall tvätta och byta däck på bilen, klippa gräset och soppa uteplatsen, skall även plocka undan utemöblerna för vintern. Lär ju inte sitta där mer, borde egentligen gjort det mkt tidigare, men när skall man hinna allt ?! Glömde av att nämna att Hailey blev 6 v igår, helt sjukt vad tiden går fort haha. Som alltid, man gnäller att tiden går långsamt men helt ärligt hur ofta säger man inte hur snabbt ally går. Hur snabbt de små liven växer, hur snabbt nyheter blir minnen osv. Shit det känns som om mitt huvud går i slowmotion idag, dags att piggna till, allt det som måste bli gjort blir ju inte av sig självt liksom!! Tror allafall inte det blir ngr besök idag vilket kanske är bra de, som jag skrev tidigare är typ alla helger helt uppbokade fram till 2013 hhaah och nej jag skrev inte fel, vet att det är 2012 nästa år ahah :p får la försöka mig på ett lite roligare inlägg senare !!
Vid den här tiden förra året hade första snön fallit, thank god att det inte har kommit ngn snö än :D

Postat av: Michelle

härlig blogg(:

2011-10-23 @ 13:38:27
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: