StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sömn

Frureinhold.se / 18 Oktober, 2011 - 08:49 / Vardagen

Hailey har en riktig tillväxt period nu och äter som en häst. Hon sover oftast som en gud och vaknar typ 1 gång på natten, men inatt vaknade hon från kl 18.00 först 22.00 sen 02.00, 04.00 och efter 04.00 målet ville hon inte direkt somna om. Låg och gurgla, gnällde osv. Vid 08.00 gick vi upp och ammade skall se om vi kan sova en stund till, för jag är trött. Men först blir det kaffe och kellogs special k :) och nej jag blir inte pigg av kaffe kan dricka 2 min innan sovtid och somna som en stock :D
åhhh hotellsängarna på nääs fabriker hade inte varit fel :p

Postat av: Emelie

haha du är som jag då kan också dricka kaffe och somna direkt. Har hört att människor med adhd funkar så att de blir trötta av koffein, vet inte om det finns ngn sanning, men lustigt att du har samma ;)

2011-10-18 @ 14:24:06
URL: http://missyemeli.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: