StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

vad är en bal på slottet ?

Frureinhold.se / 14 Maj, 2011 - 11:55 / Vardagen

Kanske inte så allvarligt, men om en stund kommer annie hit, robins bästa kompis lillasyster, jag skall nämnligen fixa henne inför balen :D Gud det skall bli super skoj, har så mkt idéer :) Sminkningen är ingen konst men det är håret som måste fixas med, jag skulle haft min stjärnfrisör johanna här :P Men genom våra 100 år tillsammans borde jag ha snappat upp ngt :p håller er uppdaterade via bloggen och visar ett slutresultat efteråt :P wish me luck !
inspiration :D detta skall bli såå skoj !!

Postat av: Bella

Hehe det blir så ibland :) jag tycker mexico verkar vara ett bra resemål men hela karibien lockar så otroligt och jag vill boka resa direkt! men man får inte vara dum. man måste ju anpassa sig nu när man e förälder. Har du varit mycket i europa? Grattis förresten! :) alltid kul att läsa gravid bloggar! :)

2011-05-14 @ 13:08:52
URL: http://dusunce.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: