StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Tisdag

Frureinhold.se / 14 Juni, 2011 - 12:00 / Vardagen

Uch det är inte trevligt väder här asså, storm och kallt och en jädra massa moln !! Det verkar som om man skall bo på östra sidan av sverige för stockholm har ju kanon väder. Men men i morse när jag gick upp för att hjälpa robin med alla morgonsaker nu när han är så invalido spöregnade det ute. Riktigt tråkväder !! Funderade på om jag skulle grunda trappen ute, men nä det får bli bullbak istället :D Mycket godare och så slipper man vara ute. Igår gjorde vi super god rabarberpaj, låter som rena bullmamman, tro mig det är inte vad jag kommer att bli :p Jag gillar att baka, men jag tycker det är långtråkigt :p Vem vet kansek ändras, min syster är ju en hejare på att baka, sjukt duktig ! Robin sa igår att han anade en viss likhet :p Sitter även och mumsar jordgubbar som jag köpte igår på vägen hem.
super gott och nyttigt !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: