StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

seglarväder

Frureinhold.se / 28 Juni, 2011 - 11:01 / Vardagen

Idag är det riktigt seglarväder, strålande sol, blå himel och blåst :D ååhh om man ändå kunde få uppleva rhodos igen :) vi seglade ju när vi var där nere. Helt sjukt skoj, dock lite lättare där med inte så många kobbar och skär, men man lär väl sig. det är ju inget direkt ligga vid havet väder om man inte har lä :P Här på solterassen är det vindstilla, min lilla oas. Funderar på om jag skall ut och måla lite, då vet jag en som blir glad när han kommer hem :D Har ju trappen att grunda med :( suck vill inte haha, får så ont i ryggen. Gnällapa är jag yes yes ! Kikade på magen igår och inser att den växer så himlans fort asså :D lilla skrutt, jag vill att du kommer nuuuuuuuu !! skall inreda ditt rum denna månad, det kommer bli sååå fint. Dock sover du hos oss med din säng första året, men sen så :D Är så nyfiken att se camilla och jespers mirakel med !! fick en super söt mms bild ifrån bb men nu vill jag se meeera :D tänk att man har ngt i magen som sen blir ett liv ?! av lite kärlek och gos :D wips :D
Vid den här tiden förra året :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: