StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

operation

Frureinhold.se / 17 Juni, 2011 - 05:36 / Vardagen

Fy tusan vad jag tycker synd om robin asså, han opererades igår och det kunde minst sagt varit bättre. Sammanfattningen blev ett sönder krossad menisk som de fick skrapa bort, den andre menisken var tilltuggad och fick klippas till. Det ena korsbandet var väck sen 7 år tillbaka (då en läkare på herrstad missat detta och sagt till robin att träna mera, IDIOT !! ) det andra korsbandet var uttänjt. Ni kan ju sammanfatta själva och förstå hur extremt ont stackaren har haft och alla dessa krämpor på ETT knä !! Han har sovit okej nu inatt, gick med honom upp och hjälpte honom idag med fast att han kan halta fram på båda benen. Lindade om hans bandage som hade släppt lite och det är tur man inte är äckelmagad för uch vad blodigt det var innanför (torkat såklart) och två skotthål in i knät ! Mamma som jag snart är är riktigt olycklig nu och kan inte förstå varför han inte kunde legat kvar och gosat med mig hela dagen utan promt skall iväg och jobba. Läkaren frågade ändå om hur länge han ville vara sjukskriven. Men jag har tvingat honom till att inte göra ett skvatt jobbiga saker, han får sitta på en stol och derigera !! thats it !
Min vackra prins !!

Postat av: Camilla

oj, stackars Robin. Hälsa han så gott att han krya på sig!



Typiskt killar som blir så rastlösa som inte kan vara hemma och sjukskrivna. Dom skulle aldrig palla att vara gravida och gå hemma och vänta. hihi..

2011-06-17 @ 10:14:53
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: