StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Kan man bli sötare?! Sitter i skolan och s...

Frureinhold.se / 15 Juni, 2011 - 08:48 / Vardagen

img_3370 (MMS)

Kan man bli sötare?! Sitter i skolan och skall ha det sista seminariet som jag missade när jag var i Malaga. Vaknade dock med jordens värk i bihålerna :( inte okej alls!! Skall till vårdcentralen kl 13 och förhoppningsvis slippa penecilin och bara får rinexin. Det gick heller inte att missa hur sjukt kallt det är ute, ärligt det är sommar men 15 grader!? Det är heller inte okej !! Men men nu vill jag bara att bebis skall komma ut för jag längtar och den sparkar så himla mkt ! Igår kväll fick jag lite smått panik när jag inte kunde ligga va rygg eller på sidorna. Nä nu får jag sluta att gnälla och ladda inför seminariet. Tjing !!


Postat av: Camilla

Ja, eller hur är det jobbigt när man inte hitta en bekväm sovställning. det blir värre ju större magen blir. Men testa att lägga en liten kudde under magen, det har jag haft ibland när jag inte kunnat ligga skönt, då blir det lite avlastning och så kan man lägga en kudde mellan knäna! :)

Nu har du ju ändå kommit väldigt långt i din graviditet och det går fort till BF, men sen efter BF går det så sakta, hoppas du får innan.. ;) kram

2011-06-15 @ 10:37:22
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Anna

Fick du verkligen Rinexin? Det fick inte jag som gravid, big nono enligt läkaren. :/

2011-06-15 @ 22:15:16
Postat av: J-

okej kolla på fass.se så kan du se vad de skriver om rinexin, ingen fara och inte enligt doktorn heller.http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=19770504000025&DocTypeID=7&UserTypeID=2



kram

2011-06-15 @ 22:43:20
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: