StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 28 Juni, 2011 - 06:30 / Vardagen

Snark vad dåligt jag sovit inatt, vaknat och somnat om vart annat. Det har liksom känts som om man aldrig kommit in i ngn djupsömn :/ Robin åkte nyss till jobbet och jag fick gå upp och ta mig en smörgås, kände mig riktigt hungerig som jag kan göra vissa tidiga mornar. Tog även lite varm oboy, jag är ju vråltrött så skall ju gå och lägga mig igen, men det hade inte skadat om jag sov bättre på nätterna. Men jag antar att kroppen börja ställa in sig, lite väl tidigt i mina ögon :P Det är allafall en väldigt fin morgon, solen skiner, det är vindstilla och fåglarna kvittrar. Det blir nog en väldigt fin dag :D Frågan är vad man skall göra med den ?! är ju rätt handikappad när det gäller att greja här hemma, målade lite igår och får ju så sjukt ont i ryggen. Gnällspiken nr01. Men får ta och lägga mig på solterassen med ngn bra bok eller kanske bara sova lite så jag är pigg när robin kommer hem :D Synd att inte mirre var ledig, kunde hon kommit och hållt mig sällskap, vi bor ju så nära liksom :D Men men ha en bra morgon så hörs vi runt lunch ;)
my love !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: