StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Magbild

Frureinhold.se / 13 Juli, 2011 - 09:55 / Vardagen

ja jag vet, den skulle varit uppe i måndags :D men både måndag och tisdag har vi inte kommit in förän vid 21-22 så vi har liksom inte hunnit :D men ikväll lovar jag :) Bebisen knör och bökar, stackars robin får ge mig massage och kirrrrrl varje kväll för att släppa på spänningar. Han skämmer bort mig för mkt min lilla prins ! Jag har fått tillbaka mina craves för fil med banan + kiwi, så jädra gott ! (och nyttigt). Många glömmer nog hur viktig frukostmålet är, det är avgörande för hela dagen. jag försöker alltid att äta mkt så jag står mig länge :) Uak låter som värsta dietisten, men nej då, bara små tips ifrån coachen !! 
Dagens planer började som alla mornar med att jag var nere och tog in hästarna, pysslade om dom och gav dom frukost :) Efter det in och frukost, gosa med macy som gärna hade delat min frukost med henne, torrfoder är ingen hit om man kan få leverpastejsmörgås :D Efter frukost skall jag nog pallra mig upp till veronica och jenniger som är hemma och grejar, lite sällskap är aldrig fel :) Är ju så fint väder med så jag kan ju alltid sitta och gotta mig i solen :) Dock är det inte så varmt i luften, känns att det kommit in ett lågtryck eller vad man säger :p
Jaja vi hörs senare !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: