StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Hej allihopa, tänkte bara berätta att den ...

Frureinhold.se / 07 Juli, 2011 - 18:25 / Vardagen

img_9257 (MMS)

Hej allihopa, tänkte bara berätta att den siste idiot till bilförare är inte född. Idag när jag och Jennifer var på väg in till torp hade vi en hettsig bilförare bakom oss. Vi skojade lite om att om det tog stop nu skulle vi krocka. Mycket riktigt, det tog stop framför oss och han körde rätt in i rumpen på oss. Jag är väldigt glad att vi har stor bil för hans bil blev mer tilltuggad än våran. Vi löste alla papper på plats men så fort vi kom in i bilen började jag stört gråta, inte så konstigt iof. Alla tankar kom till bebisen, all ilska om ngt skulle vara fel. Vi åkte till Peugeot där Robins mamma jobba och fick kommit ner i varv, stackars Robin som var i Gbg ville komma direkt hem men jag kände att jag klarade mig. Vi fick dock åka ner till vårdcentralen och dom i sin tur skickade mig till näl för ul och pulskurva. Allt såg bra ut som tur var och nu är jag hemma. Helt slut med huvudvärk och allmänt utmattad. Bebisen låg allafall med huvudet nedåt ganska långt och rumpan uppåt.   Precis efter olyckan sparkade bebis inget, var väl chockad av smällen men efter en stund kom den igång och under ul var det full rullians med händer i ansiktet och fötter uppåt.


Postat av: Alexandra

Men usch, fy vad hemskt! Förstår att du blev skärrad, tur att allt gick bra med er! <3

2011-07-07 @ 19:10:18
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/
Postat av: Sanna

När Ellie låg i magen och vi bodde i Öret blev jag å mammi påkörda bakifrån av en annan hetsig typ. Detta var ingen som helst "hård/stor" kollision men ändå vart man ju livrädd att något skulle hänt med bebisflickan.



Skönt att allt slutade fint, tänker mycket på er! Vi ses på Ellans kalas! Puss & Kram

2011-07-07 @ 19:45:52
Postat av: Maria

Fy fan vilka nötter det finns!



Vilken tur att det gick bra med er allafall <3

2011-07-07 @ 21:06:00
Postat av: Bella

Finns så många idioter i trafiken! Vilken tur att allt gick bra iaf!!

2011-07-07 @ 22:20:05
URL: http://dusunce.blogg.se/
Postat av: emelie

ja det är tur det finns änglar när det finns så mycket nötter ute på vägar och liknande... tur ni mår bra kram

2011-07-08 @ 05:17:38
URL: http://ememat.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: