StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

hola

Frureinhold.se / 21 Januari, 2011 - 09:04 / Vardagen

gud jag älskar verkligen loca med shakira den är helt underbar, man vill ju bara dannssaaa... Men det kan jag inte nu, jag bloggar ju :p sitter dock och diggar det får räcka för nu. Precid nu gick solen upp genom två berg här hemma, super fint att följa och man blir genast mkt varmare. Hela köket fylls av en brandgulfärg och allt damm börjar lysa som eldflugor haha :p nä så illa är det inte, men ni vet ju hur extrem jag är haha. Om en stund skall jag packa in macy i bilen och åka en sväng in till uddevalla, har lite ärenden siom jag måste uträtta och det är alltid skönt att ja gjort det på morgonen så kan man åka hem sen och bara gotta sig för att det är fredag :) Vad skall mina läsare göra idag ? Själv skall ´jag och robin upp till hans föräldrar och spela xbox, veronica fick ett xbox i julklapp med massa skojjiga spel.. spännande. Sen vill ju jag kolla på lets dance så jag hoppas att jag får göra det :p 
Glömde att publicera inlägget ovan innan jag åkte, snacka om glömsk haha. Men men nu skall jag ner till stallet, hörs senare !!

Postat av: Pernilla

Inget illa nu, jag menar bara, det låter lite pretentiöst när du hela tiden vill påpeka vilken bra ordning du har hemma. Typ som om du försöker övertyga omvärlden om något. Bara min åsikt...



Visst är det mysigt att åka hem till sina päron och bara vara där! Speciellt om man har syskon och de är där samtidigt!

2011-01-23 @ 08:30:53
URL: http://vanillab.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: