StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

gokväll

Frureinhold.se / 06 Februari, 2011 - 22:49 / Vardagen

jag har inte bloggat ngt idag men jag har inte varit hemma. Jag har även varit så himla sömnig :p Kom hem halv 1 inatt och gick in och gav hästarna sitt vatten och gick en kvällis med macy :) robin var så söt och stod och väntade på parkeringen med hund och allt :) Somnade dock som en stock och sov nästan hela natten, vaknade av att duchess och grannkatten simon bråkade utanför... inte bra, men så fort jag öppnade dörren försvann simon och duchess ville inte gå in så det gick nog bra. Vaknade ordentligt vid nio men låg kvar en stund, min favorit gick upp och gjorde frukost, undra om man kan ha en bättre pojkvänn och sambo ? skulle inte tro det :) I allafall dagen har vi spenderat i lödöse med mina föräldrar, gick två långa promenadet bla. till mormor och morfar. Det kändes bra att träffa dom nu efter så lång tid, var nog jul senast. Skäms asså !! :p 
Imorgon är det måndag och jag skall fixa seminariet till tisdag och börja på min hemtena. Kikade på den idag och det skall nog gå vägen det här. Svårt bara att begränsa sig till ett ämne som är så stort. Men det gäller att ha självdiciplun och hålla sig inom ramarna och följa den röda tråden :) det har gått bra hittils så håll tummarna att det går bra nu med :) nivån höjs ju såklart hela tiden, men jag gör mitt bästa !! Nu skall jag tvätta mig och krypa i säng :) hörs imorgon :)
tjiiing !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: