StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 06 Oktober, 2010 - 06:59 / Vardagen

snacka om att vakna :p kom just in ifrån stallet efter att ha släppt ut dom små trollen. Dom såg minsagt trötta ut, gäspade och blinkade bort de söta sömn om skapat under natten. Jag tror att de har sovit väldigt gott inatt, men nytt fint spån och en ny öppnad höbal. Dom är allt bra söta allafall :) In kommen i huset, åkte skolkläderna på, som idag är träningskläder -.- Ja ni hörde rätt, träningskläder. Idag skall vi nämnligen göra konditionstest, det blir bara mer och mer intressant dethär. Dommen lär slå högt haha. Vi har olika tabeller att gå efter så man får ju allt svart på vitt. Scary as hell, kan man skylla på alla krämper man har tro ?? nä får nog hoppa det och kämpa lite extra hårt helt enkelt. Laddar med en sockerhög frukost (start mussli) och kaffe. Bästa, skall även ladda vattenflaskan med vatten och limeextrakt som igår, det var riktigt gott :)


Förövrigt är det fasligt mörkt ute, man kan ju inte bli annat än dödstrött när man går upp och ser att inte ens djuren vaknat, de nattdjur som är uppe, till och med dom sover :p då är det ute på djupt vatten :p Jag behöver lugn och ro på morgonen, vakna i lugn takt, helst inte prata med ngn före 8. haha shit vad krävande jag låter, men det är sån jag är. Fråga mamma och pappa, hjälp vad som har fått stå ut med mitt humör, det är helt sjukt. Vilka utbrott jag fått under åren :p
Sen får ni inte glömma att gratta mig på namnsdagen :D Jennifer och Jenny har den stora äran idag :p



have a great day, uppdaterar sen under pinan :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: