StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

grym

Frureinhold.se / 01 Maj, 2010 - 10:56 / Vardagen

ja avatar var ju ingen besvikelse direkt :p gud jag hade velat leva i den världen :D hur fint och fantastiskt som helst :p Vad säger du robin skall vi bli avatars ?? flyga på drakar och mysa i själens träd :D

Idag är det kalas för hugo och jag skall snart gå och göra mig iordning. Jag har köpt super söta b*d B****R med cars på :) tror att han kommer gilla dom. Jag tyckte att dom var super söta :) Jag fick även ett sms i morse av lena (volvo frittidby) som hade fått en kort ikväll så jag ställde upp :) 18-24, helt okej tid, sen så tycker jag så mkt om min arbe3tsplats där ute så det skall mkt till att jag skall tacka nej. Mamma och pappa var här igår innan bion och visade dom runt i bokenäs och bla. mitt jobb då. Dom tyckte också att det var super fint :D jag får tvinga dit dom ngn dag och spa:a loss :) jag hade lätt kunnat bo i spa:t me love !!
Nä nu måste jag göra mig iordning, hörs ikväll eller imorgon !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: