StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ojj

Frureinhold.se / 17 Mars, 2010 - 13:29 / Vardagen

Klockan är bara 1 och jag har hunnit med hur mkt som helst. Vaknade vid 7 i morse och kunde inte somna om, solen lyste så härligt ute så jag var bara tvungen att gå upp :D gick dock och la mig igen, kikade på the voice och gottade mig fram till 8. Då gick jag upp och slängde i mig lite verum hälsofil innan jag påbörjade min morgonpromenad tillsammans med annika och macy :) känns så skönt nu när man har kommit igång med promenaderna. Man märker direkt skillnad på kroppen :) Efter promenaden blev det en dusch och sen iväg till plantagen :) där köpte jag 3  ute blommor som jag har på balkongen i en antik hink (sån där gamal silvrig) hur snygg som helst. Jag köpte även 2 blommor som trivs i solen, rosa och fina till vardagsrumsfönstret. Det blev också tullpaner :) viktigt nu när det snart är påsk.


Jag fick hem lite kläder ifrån hm idag med :) vanliga baskläder, en brun lång tshirt med knappar, en biege tshirt med rosetter vid sidorna på två fickor, en lila stickad bolero och en grå tshirt med vikta armar ungefär som en imitation utav axelvaddar :p svårt att förklara :)

Nu skall jag bara ta det lugnt i sängen, är kanon trött, hostar och slemmar, undra när jag skall bli frisk, är riktigt trött på det här nu :/ ikväll skall vi till jula på vip kväll haha :) det skall bli skoj och kika lite och så skall vi även in och tvätta bilen :) den är skiiiiiiiiiiiiiiiit smutsig uch uch uch..

Postat av: Sofie

du kan väl lägga upp bilder på det du köpt? inspirera oss läsare lite. jag tror förresten man aldrig är helt redo för barn! jag tror barn längtan kommer när man känner att man träffat rätt kille och att allt annat runt omkring stämmer på ens mall:)

2010-03-17 @ 16:16:05
Postat av: TotalPInk-J

nä redo är man nog aldrig :) men rätt kille är inte allt :) jag känner att när min tid är inne vill jag ha en utbildning, jobb och mer mogen :) jag beundrar alla unga mammor för deras jobb :) själv tror jag inte jag hade klarat av det:p känner mig själv som ett barn.. men som sagt, man är nog aldrig redo eller mogen, men vi kommer iallafall vänta. Killen är helt rätt och kommer förbli så resten av livet så vi har ingen bråska :)

2010-03-17 @ 17:36:13
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp kort på det du köpt =)?

2010-03-17 @ 19:37:39
Postat av: TotalPInk-J

du anonym, är du scitzo?? ena stunden skriver du smile osv och sen är du super otrevlig, good vad är ditt problem?? om du inte fattar det så ser jag ifrån vilket ip nummer varje kommentar kommer ifrån.... och nej jag orkar inte lägga upp ngr kort nu

2010-03-17 @ 19:44:04
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: alex

svar:

Skönt att allt är bra med dig.

Fan vad jag diggade bilden med bilen haha!

2010-03-17 @ 22:41:19
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: