StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

torsdag

Frureinhold.se / 17 Juni, 2010 - 11:47 / Vardagen

Ja nu är det inte långt kvar .D skall bli så himla kul att komma iväg asså. Jag och joakim kom fram till att jag och robin som kommer ner tidigare skall hyr en bil (utan tak, såklart) och så åker vi en sväng på lördag. Jag har hört att lingos skall vara fint, så vi får styra bilen dit. Himla skoj om vi hittar en öde strand :D så himla mysigt. Vi konstaterade ocskå att vi kommer  att bo på samma hotell. Dock åker vi den 20 medan joakim och anna åker den 24 :) Så på tisdagen eller onsdagen tar jag med robin ut på en båtutflyckt, kanske till turkiet ?? :) Just nu sitter jag och pressar på balkongen, solen skiner och huden blir bara brunare och brunare :p me like a lot !!

Ikväll är det jobb som gäller, men innan de skall jag till frisören och klippa till min kaluffs lite :p hade hoppats på att få ljusat upp det lite, men icke, fanns ingen tid :( Får nöja mig med det jag har sålänge :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: