StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

kanon härlig tur

Frureinhold.se / 30 Juni, 2010 - 13:13 / Vardagen

Nu sitter jag i soffan med en skål mussli och rabarberyogurt + kaffe, flädersaft och kiwi :D nam nam nam.. Jag och jennifer var ute på en ridtur idag igen, det känns riktigt bra. Idag tränade vi trail och pleasure, det är verkligen inte lätt, men det gick skit bra, sören förde sig kanon. Dock har han massssor kvar att lära, men han går framåt och det är jätte positivt.
Idag är det jobb igen efter en lång ledighet :) Dock är det bara idag oc sen lör-tor :) på lördag börjar sommarveckorna, det skall bli spännande att gå ifrån konferans till barnfamilj :) super skoj. Men förutom att jobba i sommar skall jag göra endel annat. Först var vi ju på en vecka på rhodos, 2 juli skall vi på eclipse :) 10-11 juli skall vi till blekinge på valpträff, 23 juli skall vi på pink, sen åker vi på små tripper, ut till lysekil, smögen och förhoppningsvis skall vi få i båten i sjön :D Sen ser jag fram emot mexico som närmar sig med storm steg :D

gud jag är så seg, kroppen är verkligen helt slut efter 3 dagar på hästryggen, men det är så otroligt roligt, som jag skrev innan så gör vi sånna framsteg. Idag tränade vi ju trail bla. vilket innebär tre kavaletti bommar som man skall backa igenom första och sen flytta hela kroppen runt och backa in genom den andra och samma en gång till :p får filma det nästa gång så skall ni få se hur det går till :D




Början av våren :)



måste fota nästa gång vi rider, det är såååå stor skillnad :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: