StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godnatt

Frureinhold.se / 10 Februari, 2010 - 23:02 / Vardagen

blir inte så mkt uppdatering nu men jag har helt enkelt inte tid, tråkigt som tusan men sant. Får skärpa till mig, ge mig bara lite tid :p Idag jobbade jag som jag skrev i morse, när jag kom hem hade macy och duchess mumsat i sig all min köttfärs som jag hade ställt fram för att tina (morr) men sånt händer. Som tur var hade robin kommit hem innan mig och tagit fram en köttbit istället och även dammsugit och plockat iordning :D bäst är du trollet. Vi fick dock åka och handla, det fattades tandkräm, juice, yougurt, hundtidning och annat lite småplock :D Älskar alla hundtidningar, man lär sig massa nya saker och hittar massa saker som man kan köpa osv :D gud utvecklingen går verkligen framåt.



Imorgon börjar jag 7.30 på bergs dagis, där jag jobbar jag fram till halv 1 sen måste jag sätta mig i bilen och åka till bokenäs dagis och jobba fram till 18.00... jag kommer vara trött på kvällen, och inte nog med det skall jag också fixa stallet direkt när jag kommer hem ZZzzz jag hoppas lite att jag blir ledig på fredag så jag kan ha tid att greja här hemma. Tomasz kommer på fredag så då är det skönt att det är fint och så här hemma :D



ah det var nog allt för idag, godnatt



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: