StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 05 Februari, 2010 - 09:34 / Vardagen

Gud vad skönt det är att ligga i sängen på morgonen och vakna till en runda på nätet. Det finns några sidor som jag alltid går igenom när jag vaknat och när man väl är klar med dom har man liksom vaknat till liv :p Idag är det också strålande sol ute så jag planerar en långtur med macy och satina. Dock måste jag hinna till veterinären också med mina små djur. Duchess skall få sin vaccinspruta och macy skall dom kolla över rent allmänt. Jag tycker att hon kliar sig mer än vanligt, kan ju bero på fällning men jag vill kolla för säkerhets skull så det inte är ngt annat.

Förövrigt skall jag inte göra många knop, handla hem lite god mat/godis till lets dance ikväll och sen hmm nä det blir nog inte roligare än så :p

hörs senare



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: