StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Godmorgon

Frureinhold.se / 03 Februari, 2010 - 10:31 / Vardagen

Snö igen :p asså det finns inget slut på allt det vita som kommer ifrån himlen. Men jag är för trött för att klaga så jag gör som barnen i bullerbyn, allt som är negativt byter ja plats till positivt :p erkänn bra, då blir ju allt roligt ( dock bortser jag ju från allt ont i världen) Men förutom det så är det nog lika bra att vara miss positiv :)

Idag skall jag städa lite här hemma, macy fäller så det  blir att dra av med damsugan varje dag. Robin tycker att det är lite överdrivet men jag är så himla pedant så med nöje röjer jag bort alla söta små svarta strån :) Jag skall även ner till Satinabus och fixa iordning henne. Kan väl säga att alla tre hästarna är rätt le på vädret. Vi får till och med lägga ut mat till rådjuren och kaninerna på kvällarna. Dem har liksom gjort en stig fram till hästarnas hage haha, lite sött :)



Kanske är det bambi och stampe vi har i hagarna ? :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: