StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

***

Frureinhold.se / 25 Februari, 2010 - 09:04 / Vardagen

dags att snart åka till uddevalla för att fixa lite saker :) bla. hälsa på svärmor på jobbet :D mysigt tycker jag med bilhallar, älskar ju bilar så jag trivs riktigt bra där inne :) Gud jag sitter  fortfarande och funderar på vad jag skall bli, jag har allvarliga problem att komma på vad som skulle passa mig :/ hmm ngr förslag?? jag har ju tänkt på försäljning oc läser just nu marknadsföring oc ekonimistyrning, men ah det är så himla svårt ..... hittade ngr utbild. med inriktining design och inrening :) sånt är ju sjukt kul och det verkade som om jag skulle hitta rätt för just mig. Sen visade det sig att utb. kostade 61000 :- hmm kankse inte det roligaste... jaja får fortsätta leta, hade varit så gött om man bara visste och började plugga :) men jag får väl säga som pappa, han är närmare 50 ;) och han vet inte än vad han vill bli :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: