StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

bättre idag..

Frureinhold.se / 21 Februari, 2010 - 11:35 / Vardagen

Nu ligger jag och snosar i sängen, hästarna är ute och stallet är fixat :) frukosten är i magen och huset är städat :D så himla skönt när allt det tråkiga är klart. Igår när vi gick slutrundan med macy försökte vi oss på mer off road körning :p Så vi började gå och efter all blåst har det blivit sjuka drivor, så helt plötsligt från ingenstans försvann halva min kropp ner i snön :D lite längre fram ser jag robin, fast i snön och macy som kämpar för att inte sjunka ner :p fick kommentar att det ser ut som om det inte är så mkt snö som bilden visar. Jag sitter med benen fast i snön, alltså inte allra längst ner på marken. Det har snöat nu i så lång tid att det har bildats schakt, det var tur att det fanns ett stop annars vet jag inte hur jag skulle komma loss :)



idag har vi inga planer, bara vara hemma, greja lite och äta upp kanelbullarna som vi gjorde igår :D yammiee..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: