StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

julbak

Frureinhold.se / 15 December, 2010 - 15:26 / Vardagen

åååhh så mysigt, idag skall vi ha julbak hemma hos robins föräldrar :) vi blir också en till idag i familjen. Min ängel och söta vänn Michaela kommer att vara med. Idag har vi spenderat hela dagen till att mysa, gå inne i uddevalla och prata en massssa skit ;) nädå kanske inte massa men vi har haft det väldigt mysigt och jag är otroligt glad över att få prat ut med henne. Hon behöver det och även jag. Så pluss i kanten för det. Vi smystartade redan igår med julbuset och gjorde ett pepparkakshus. Svin sött. Robin och Michaela gjorde ena sidan (den fula ;) ) och jag den andra, snyggaste sidan. Massa rosa och goda nonstop. Jag lovar att fota under kvällen och lägga upp senare eller imon. Gud vad jag lovar mycket, men jag skall försöka att hålla det :) Ärlighet är ju trots allt det bästa.
Julradion går också på högvarv nu för tiden. Dock är radiopratarna värdelösa, suck jag svimmar asså :p Men en låt som har fastnat i mitt huvud och en person som får alla i hushållet att vika sig av skratt är sean banan. Så här kommer hans jul låt, lyssna och njuuttttt.... ROOOOOMPPPAAAAAHHHH ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: