StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 26 Augusti, 2010 - 09:36 / Vardagen

pjuu jag är trött men inte macy eller duchess.. ligger dock i sängen och gottar mig under mitt goda varma täcke. Finns inget så gott som när det är lite halvkallt i rummet efter natten och att ligga under ett varmt duntäcke :D nam nam nam är det på hög nivå. Igår var det som sagt ullared, hittade massa fina täcken till våra prinsar. Köpte även lite annat små krafs som rengöring etc. Vi hade turen med ingen kö, varken in, till kassen eller i affären. Hur lugnt som helst helt sjukt. Hon i kassan hjälpte till och med oss att packa, hur sjukt är inte det ?! Vi hade även sjukt kul igår haha, skrattade kontsant från det att vi satte oss i bilen tills vi kom hem och skiljdes åt. Fortsatte dock skratta efter de med :p gud det måste vara ngt fel på mig ;) hahah
stalltäcke
fleecetäcke
ett till fleece
vintertäcke med halvhals
vintertäcke med reflexprickar :p såååå söt !!!
regntäcke med fleece
regntäcke med fleece :p
anledningen till varför sören fick fler täcken än poke denna gången var för att poke redan har massa täcken :)
Här kommer också ett bildregn ifrån mobilen under julimånad :)
åååhh sool och varmt :)
ramla på jobbet oops, aj aj aj
extremt låg humor !
rix och viktor
jonas, annika och henke
fakeskada, inte snällt alls att luras på de viset !!
camilla camilla camilla
åkte parishjul i gbg
vackra gbg

Köpte även min jacka igår som jag tjatat om ett tag :D fick tummen ur och gick in till pondus och köpte den. En vit ralph lauren dunjacka för 3699:- hälften så mkt som en canada goose, tummen upp :) Love it verkligen. Får lägga upp kort på den så snart som jag orkar fota den :p hittar den inte på internet, men får väl leta en stund kankse :p

Postat av: malin

vart ligger den dära pondus affären? :)

2010-08-27 @ 20:18:05
Postat av: maallan

vart ligger den dära pondus affären? :)

2010-08-27 @ 20:18:59
Postat av: Jennifer

Torp :)

2010-08-28 @ 13:09:33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: