StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

minisemester till skagen

Frureinhold.se / 28 September, 2009 - 13:31 / Vardagen

Ja då har jag bokat en minisemester till mig och min prins den 4-6 december :) Skagen fick det bli med ett stort hotell och massa mys :) Vi åker med stena line och jag gjorde små tillval av vip loungh osv :) kommer bli en toppen mysig liten semester med firande av vår 1 års dag :)



rätt fint i skagen ??







awsome !!

xoxo.gif XOXO image by XOXLiLMEXiCANXOX


Postat av: Malin Zetterlund

Det låter som att ni kommer få det riktigt härligt. Hoppas vi får höra mer när ni kommer hem.



mvh

Malin Zetterlund

Ansvarig för sociala medier, Stena Line

2009-10-27 @ 17:38:43
URL: http://www.stenaline.se
Postat av: TotalPink- J

Absolut, kommer att blogga innan resan också :) lite extra reklam har ju ingen dött utav ;)



mvh Jennifer T

2009-10-28 @ 09:09:42
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: