StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

macy i en jordhög

Frureinhold.se / 01 September, 2009 - 11:02 / Vardagen

Igår var det spöregn här hos oss, men som hundägare måste hunden ut. Så vi släppte ut henne så hon kunde kissa och bajsa, men när vi öppna dörren igen när hon skulle in var det inte macy vi såg utan ett jordmonster :p Hon hade hittat en jordhög utanför dörren som hon grävt och rullat sig i, (blöt jord, blir lera) Så hon fick sitt första bad igår, vet inte om hon älskade det, tror nog att hon hade velat vara ett litet jordmonster :)

lägger upp lite kort som jag tror att ni inte sett.



hur söt som helst, och hon och duchess är true bff:s ;)

Postat av: AnnaMaria

Lägg ut bilder på Macy oftare :) Är jätteskoj att se henne växa upp, så lik sin mamma så. Är så skönt att se att Macy kom till ett toppenhem, hon kunde inte ha fått det bättre!

2009-09-01 @ 17:24:22
Postat av: TotalPink- J

haha jag skall försöka :) tycker ändå jag uppdaterar ganska bra :P men jag skall bättra mig. Hon har det jätte bra, kom precis hem från skogen och hon är så duktig, springer 10-30 meter framför och stannar, sen ser hon till att jag och robin går tillsammans så ingen försvinner haha så sött :)

2009-09-01 @ 18:35:48
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: