StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sol sol sol

Frureinhold.se / 14 Oktober, 2009 - 13:50 / Vardagen

Underbart med sol, sånna här höst/vinterdagar går bara inte att inte älska haha. Kom precis in efter en lång tur i skogen, hur mystigt som helst med fåglar som kvittrar och en lätt sval bris i ansiktet :) mums.. Har mockat och gjort klart allt så det bara är att ta in hästarna ikväll, skönt när det är gjort och det tror jag jennifer tycker också som har massa plugg att göra. Idag kom i allafall hennes föräldrar hem från sin kryssning så nu är det dags för henne att flytta hem igen, jag kommer i allafall sakna henne massor och jag hoppas att hon kommer att sakna oss också :p

*pang* oops nu tror jag att en älg ligger risigt till, hörde precis ett skott uppifrån skogen, undra om det blev ngt, i så fall har robin jobb när han kommer hem haha flytta på bästen och sen börjar det ''roliga'' jobbet med att rensa den. Have fun säger jag, men gott med älg kött :p

gosh, kollar på lite sommar kort, tänk att det var bara för en stund sedan man kunde gå runt såhär:

ngn mer än jag som tycker att sommaren och vintern gjort en snabb övergång ?? ingen höst här inte..






lite mer än ett år sedan :p ngn förändring tycker ni ?









ah lite har nog hänt men psyket är detsamma, det är precis som om det aldrig förändras, lika barnslig, glad och rolig som alltid :p I'm so lucky !! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: