StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorning lovers ;)

Frureinhold.se / 21 Oktober, 2009 - 10:02 / Vardagen

Nu har jag precis haft ett härligt besök utav Veronica (svärmor) det fick bli kaffe och negerboll :p bra frukost ?? :P ganska mysigt att gå direkt från sängen, på med ett par mjukisar och snacka lite :)

Idag skall jag för det första vakna till liv, sen blir det till att greja lite här hemma, gå en promenad med macy och ta en tur i skogen med sören :p låter som en underbar dag, tråkigt bara att det inte är mer sol ute. Vill ha varma höst dagar, dom är dom bästa :) Åh tusan, trodde det var 22 idag, då hade jag nog tagit med mig robin och åkt till lödöse för att kolla på hockey, men nä, det var visst 21 :( får vänta en dag till. Men jag kan alltid lägga ut ett youtube klipp som får en att tagga lite extra :P






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: