StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 28 Oktober, 2009 - 10:11 / Vardagen

Kl är nu 09.55 och frosten har inte försvunnit än, jag skall snart ut på morgon promenad med macy, hon måste bara äta upp sin frukost först :) Får bli mössa, vantar, uggs och en tjock go jacka. Idag är det oth och gossip girl morgon för min del, älskar verkligen dom programmen.

Igår fick jag en rolig kommentar på mitt inlägg om minisemester i skagen, då skrev en ansvarig för media att hon tyckte det var roligt (självklart). Men ändå kul att de ens hittade min blogg och inlägget var ju sedan långt tillbaka, så det var verkligen kul :) Nu har ju hela resan betald, så nu är det bara till att vänta ut tiden, det är lite mer än en månad.



Idag har jag inga direkta planer, skall sätta upp en gardinstång som vi köpte igår och sätta gardiner på den så att alla fönster är prydda och fina :) Sen skall jag städa lite här hemma, dammsuga av och tvätta toalett och lite dammtorkning. Inte det roligaste men det är så skönt när det är klart.

Vad har ni för planer ??





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: