StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

nya vårtröjor

Frureinhold.se / 11 Mars, 2009 - 12:07 / Vardagen

Dessa skönheter fick jag utav Robin igår, en svart och en grå :D Älskar dom och älskar dej min prins :D (L)



Haft mycket den senaste tiden och har helt enkelt inte orkat blogga. Mycket med skolan och jag kan inte längta mer till våren än vad jag gör nu. Igår när jag tog min eftermiddags promenad fick jag syn på krokus och snödroppar :p man blir så lycklig när våren tittar fram.

Har i allafall precis ätit frukost, äggsmörgås med kaffe och nyponsoppa :) så himla gott och skall skriva lite mer på skolarbetet innan jag tar mig en promenad i solen. Lite terapi.

Vill bara tillägna några ord till min underbara pojkvän Robin, du är delen i mig som gör mig hel och utan dig vet jag inte hur jag skulle överleva. Jag förlorade dig en gång och det kommer aldrig att hända igen, du den delen i mig som är snäll och underbar. Utan dig skulle jag bli ett monster haha :D Älskar dej i allafall hur mycket som helst, och allt som hör dig till !

nu skall jag sappa igenom kanalerna innan skolan får ta över :(

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: