StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

helgen

Frureinhold.se / 01 Mars, 2009 - 19:42 / Vardagen

så är det söndag och jag har dragit på mig förkylning :( det började i söndags natt och det har inte gått över än. Men om man skall gå tillbaka till fredag var det en lugn kväll, kollade på lets dance och myste med hembakad äpplepaj och glass. Vaknade 07.30 på lördagen pga förkylningen och fick gå upp och dricka 5 liter te. Vi skulle också hjälpa joakim att flytta, så det gällde att må så bra som möjligt. Men med två lass fixat så åkte vi till uddevalla för att byta bil. Vi fick också ett samtal från kalle (robins kompis) han undrade om vi ville med till GG:s för att kolla på mange. Vi bestämde oss för att åka med, men med en förfest i bagaget tog förkylningen över och vi bestämde oss för att åka hem.

Och nu är det söndag och när jag vaknade kändes allt bättre och jag kände på mig att det skulle bli en bra dag. Vi började med att göra fattiga riddare och varm oboy med glass, mycket god frukost. Efter frukost slänge vi på oss lite kläder och åkte till ikea för att inhandla byråer. vi fick tag i två vita och för att få byråerna extra fina fick vi köpa lite prydnads saker, jag är super nöjd.
 

men om man skall gå tillbaka till min förkylning så mår jag inte bra nu :( mår illa och massa slem snpr och ont i halsen. Kortsagt, jag tycker verkligen super synd om mig själv.  Men nu skall jag mysa med robin och ge igen för att han gav mig förkylningen.

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: