StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

fullt ös

Frureinhold.se / 10 Juni, 2009 - 08:52 / Vardagen

Ja idag är det återigen miljioner saker att göra, uppe med tuppen för att tvätta. Sitter nu i soffan och äter yougurt, la mig igår med världens migrän och den ligger fortfarande kvar och lurar, och inte nog med det så mår jag illa. Ah vad ska man säga, gnällspik eller allvarliga problem ? haha ibland börjar man fan undra, men det är bara att kurer och gå vidare. Men vad skall jag då göra idag?? Jo efter att all tvätt är tvättat skall jag sminka mej lite snabbt och åka in till stan och träffa Diana :) skall bli jätte kul, saknar henne massor. Ta en lång fika och snacka massa med strunt :) Vid två bär det av till uddevalla för att göra iordning sötnosen jennifer :) hon skall nämnligen ha skolmiddag idag och hon skall självklart vara den finaste på hela middagen :D Men vi återgår till kvällen, då är det fotboll och då skall jag bänka mig i soffan med en filit och med min mann :D


nu skall jag kolla klart på nyhetsmorgon, ha en bra dag !!

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: