StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tattoo

Frureinhold.se / 30 Januari, 2009 - 07:51 / Vardagen

Så¨var det fredag igen, bästa dagen  på hela veckan, man vet när man kommer till arbetet på morgonen att ikväll blir det partaj eller mys !! helt perfekt. Om man skall sammanfatta dagen igår blev det såhär, först praktik på dagen fram tills 2, tog tåget hem till gbg så var här nere runt kvart över tre. Robin hämtade upp mig och så åkte vil till hans tatuerare :D bokade en tid, dock 3 mars ( mkt att göra = bra tatuerare) och då fick jag ändå en snabb tid för att vara dom, så jag hade lite flyt med mig igår. Vi skall också träffas en vecka innan och skissa upp så att den blir personlig och att det ser ut som mig :p om ni fattar.  Efter tatureraren åkte vi till blomsteraffären och handlade hur mycket fina växter som helst, kort sagt blev det riktigt hemtrevligt, (hemtrevligare) Men sen bar det hem, plantera blommor och beställa frölunda-södertälje på ppv, grymt bra match och självklart så vann frölunda med 4-1 :D

Idag är en ny dag och kl 7 var det dags att lämna in duchess till veterinären, hon skall nämnligen steriliseras. Så himla söt var hon när doktorn ropade upp hennes namn och vi gick in i rummet. Hon kröp ihop i min famn och ville inte släppa taget, mammas älskling. Men vid 4 kan vi hämta ut henne igen så det är skönt det. Så nu sitter jag på tåget på väg till stenungsund för sista dagen med praktik, skönt men också lite tråkigt :/

Som sagt fredag idag och jag skall bara ta det lugnt, plugga lite och bara relaxa tillsammans med baby. Imon blir det upp tidigt för prov, efter provet ner till gbg igen för att studera när snickaren och robin arbetar ;) när dom ngn gång blivit klara skall vi till uddevalla för att hämta mercedersen. Vi behöver nämnligen ha den på söndag när vi skall till malmö och köpa en Yamaha R1 :D Så nu kommer det att stå en R6 och en R1 i garaget :D så himla snyggt ! Dock skall han ha R1 på bana så den får ni tyvär inte se, om ni inte kommer på tävlingarna vill säga.


Fredrik har även lovat att lära mig köra så jag också kan ta motorcykelkörkort ! :D

Frukost nu, ha en bra dag

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: