StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

lunch med mammie, syster och barnen !

Frureinhold.se / 12 Februari, 2009 - 14:08 / Vardagen

Kl är två och jag är helt slut, ändå har jag inte gjort mycket, men trötthet är ett faktum i dessa dagar. Blev väckt kl 9.30 av klockan i morse och jag hade gärna stannat kvar lite längre, men eftersom jessica och barnen skulle komma och hälsa på :) Och när jag stod där och fixade smink hår osv kommer snickarna indundrande :p lika skoj varje gång dem kommer och hälsar på. idag blev det mosaik fix och damn vad snyggt det blir :D

Runt havt 11 kom syster yster och en snabb visit på nya lägenheten innan vi skulle möta upp mammie i stan med en god lång lunch :D


Som sagt, just nu ligger jag och slappar i soffan, Robin och rörnissen håller på i köket :p väntar in klockan, för runt 4 ska jag och pappa äta middag, bara en massa ute käk idag :p men eftersom vi skall på hockey blir det att äta ute :)

nu skall jag mysa med Robin

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: