StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

fredag och helg igen !!

Frureinhold.se / 20 Februari, 2009 - 08:20 / Vardagen

nu är min lilla ledighet över men opps det var visst helg nu :D Underbar vecka med mycket ledighet och mys med flickorna. Vad ska jag då göra i helgen ?? Idag är det fredag och lets dance, mys med Robin, räckor och vin :D mumsigt värre. Sen imon skall vi till lödöse och instalera en el grej, umgås med mamma och pappa innan vi åker till uddevalla och lämnar depåstöden till R1:an. Och självklart skall vi umgås med hans föräldrar också :) På kvällen har vi planer att träffa sofia och Kristoffer, om allt klaffar och så ! Hmm vad händer på söndag då? jo antagligen mys mys mys och en god söndags middag :) mee love !!

Är nu på väg till skolan med tåget, vitt överallt och mer kommer på lördag natt :D Robin har lovat att åka pulka med mig imon :D bäst för dej att du håller vad du lovat annars mular jag sönder dig ;) love you !!

nä ni får alla ha en bra dag

xoxo

Postat av: Robin

Bara du fixar en pulka så skall det nog åkas. Så får vi se efteråt vem det är som blir mulad;)

2009-02-20 @ 09:57:03
Postat av: Jennifer-Total Pink

haha vi får väl se ;)

2009-02-20 @ 15:39:32
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: