StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

vilken lycka !

Frureinhold.se / 24 Augusti, 2009 - 10:22 / Vardagen

Idag blev jag väckt halv 10 utav min sjukgymnast, han har varit sjukskriven men var nu frisk och ville boka upp nya tider. Dock så flyttar vi om en vecka så det hinna liksom inte med. Men av mina söta förvåning låg duchess på min högra arm och gosa och macy på min vänstra, helt underbart att vakna på det sättet, blev helt varm i hela kroppen. Jag steg upp och gav macy frukost innan jag intog min morgonpromenad, dock blev den inte så lång, så det får bli en till frampå dagen sen. Köpte ju nya skor nyss för restaurangen så just nu håller jag på att gå in dom och stärka mig själv :)

http://www.bokenas.com/Restaurangen__1053.html Passa på att besöka hemsidan så ser ni vart jag kommer att arbeta :)

Nu skall jag diska och sen in i duschen !!

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: