StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

praktik och snart är dagen slut !!

Frureinhold.se / 24 April, 2009 - 12:56 / Vardagen

Äntligen är det fredag och jag har en lektion kvar :) som askungen sa, alldeles, alldeles underbart :D Exakt så känner jag. Dagen har varit rellativt lugn, hade lektion med sjuorna i morse och efter det EA, ganska slappt helt enkelt. Jag tog även tillfälle i akt och satt ute i 20 min :) hur skönt som helst och trevligt att prata med eleverna.

Vad händer idag`? som jag skrev igår är det mycket denna helgen med :) skall ut och rida imorgon på dante, sen rullar det på med diverse mc mässor :) Men om man ser till dagens schema skall jag och baby ha picknik på gräsmattan hemma :D räckor och vin + en massa mys. Älskar när det är sol och varm, livet känns så underbart då.

Ni får inte missa att gå in på Robins racing blogg :) http://reinholdsracing.blogg.se där står det vad som komma skall och vilka träningar´+ tävlingar vi skall på :)

ha en bra fredag

xoxo



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: