StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Frukost med Michaela !

Frureinhold.se / 21 April, 2009 - 22:14 / Vardagen

Idag var det som alla andra dagar en kamp om att komma ur sängen :P Kl. 06.00 ringer klockan och jag låg dock kvar till halv 7 :) Min morgon rullade på bra och när klockan var halv 8 satt jag i bilen på väg till stenungsund till Michaelas & Linus hus :) Jag och micharla skulle nämnligen äta frukost tillsammans och det var verkligen så värt vartenda minut. Har massa att ta igen och massa skvaller att sprida ut ;) MMM love it ! Blev i allafall helt kär i deras hus, de har kommit långt med renovering och det blir så himla fint :) Bastu och relaxavdelning ;) Kortfattat, det var en skön och härlig morgon. Vid 10 åkte jag in till stenungsund och min skoldag började på nösnäs gymnasiet. Idag var det nämligen föreläsning om förintelsen och om en ''värsting''. Helt okej, känner igen många i den där värsting situationen, handlade mycket om uppväxter och om hur pappor och mammor som misslyckats i hur man beter sig och om alkohol, droger och misshandel. När skolan var slut åkte jag hem till gbg igen och mötte upp Robin, åt mc donalds :D och sen upp till u-valla för att lämna en bil hos hans föräldrar :) Åter hem igen och snacka om att vi var trötta som små troll och båda somnade så gott, vaknade vid halv nio av kramp i foten :) Just nu sitter vi och myser innan vi åter går in och myser ner oss i sängen :)

godnatt och sovgott

xoxo


Postat av: Pernilla

Ja, en jobbig uppväxt med inte allt för lämpliga föräldrar och kanske även inslag av alkolism är ju en ganska vanlig gemensam nämnare bland "värstingar" Dock är det ju inte så för alla som blir "problembarn" men ja, väldigt stor procent i alla fall! Jag är glad att man själv blev hyfsat normal, min farsa var väldigt knäpp, men ja, man väljer ju själv hur man ska hantera det man varit med om :D

2009-04-22 @ 22:20:15
URL: http://vanillab.blogg.se/
Postat av: TotalPink- Jennifer Täng

eller hur :)

2009-04-23 @ 10:09:25
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: