StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

vänn eller vänn?

Frureinhold.se / 23 November, 2008 - 18:50 / Vardagen

Vad drar man gränsen till att övergå från att vara ens så kallade bästa vänn till att bli falsk och allmänt missanpassad?
Jag drog min gräns igår, jag kanske tänker fel, men när ens kompis ringer och undrar hur du mår efter omständigheterna och säger i meninget efter att hon sovit tillsammans med mitt ex och kollat på braveheart. är det ett normalt beteende hos en så kallas ´´bästa´´ vänn? kommentera gärna och sig hur ni tänker. Jag tycker i allafall att det är helt jävla fel.

Men nog om det, i helgen har jag inte gjort mycket, umgåts med en underbar person och kännt att livet har en mening med allt som händer, trotts att det är tungt i vissa stunder. Nu ska jag i alla fall ner till mitt söta lilla rum och vila huvudet.

ha en bra kväll missa inte ensam mamma söker.

Ciao !

Postat av: Camilla

nej fy fan det är inte rätt!! Om hon är din bästa vän borde hon veta bättre!!!

2008-11-24 @ 08:01:19
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Lillan

Men sådana vänner behöver man inga ovänner enligt mig. Men man får se det från den ljusa sidan, nu vet du vart du har henne, att du förtjänar bättre! Take care!

2008-11-24 @ 21:33:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: