StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

skola, sjukgymnastik och bowling !

Frureinhold.se / 13 November, 2008 - 20:45 / Vardagen

Idag började dagen med skola till kl tre, sen efter det bar det av till expresso house med diana och elisabeth, riktigt mysigt faktist 2 chai latte och en mocha latte. Så sjuk gott. Efter fikan som varade i en timma fick jag ta min tunga väska och gå till sjukgymnasten, som tur var körde elisabeth mig bort ;) Det gick bra i basängen, fick ett schema att gå efter så det var inte så avancerat. Höll på i en halv timma ungefär, efter det gick jag in och basta :D mmm helt underbart. Fick skynda mig att göra mig iordning för sen kom andreas och hämtade mej eftersom bussen inte skulle komma förän om en timma. Tur att jag har en sån snäll pojkvän. Det blev direkt hem byta kläder, på med lite glitter och upp till trollhättan igen med bowling :D och gissa vem som vann ;) Jag sååå klart, 307 p.

nä nu ska jag göra något nyttigt, eller nä det ska jag verkligen inte. Imon ska jag och emelie bada :p tihi simma lite och bubbla i bubbelpoolen, ska bli trevligt !

ciao !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: