StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Lyx med mary kay !

Frureinhold.se / 03 December, 2008 - 19:52 / Vardagen

Nu sitter jag här efter en hård dag ;)  eller njea inte så hård, började med att jag vaknade vid 10 as trött men var tvungen att gå upp. Gjorde mig iordning lite snabbt och åkte ner till gbg för att hämta Mary kay paket ute i mölndal, efter det var det dags för lunch med Robin, lite slappa var vi ändå eftersom det blev max på allum. Men det var bra för då fick jag köpt julklapp till Tindra och Tuva :D så himla fint blev det ! efter maten åkte jag till kungälv för att lämna lite produkter och hälsa på sötnosarna. Det bar sedan hemåt och mitt huvud skulle rätt in i böckerna, så jävla tråkigt men är det tenta imon så är det. Får bita ihop och se till att det snart är över och vad händer i helgen ????????? Jo min födelsedag, ser så fram emot hela helgen.. woohoo ! Grattis till mig ! Nu sitter jag i allafall här med en kopp grönt te och en skön ansiktsmask från mary kay, lyx på hög nivå!! Besök min hemsida, höstmörkret äter upp en alla behöver lyx.
Jennifer.tang.marykay.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: