StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

fixat naglarna

Frureinhold.se / 11 December, 2008 - 16:36 / Vardagen

Idag var jag uppe med tuppen, kl 6 ringde klockan och om jag ska vara ärlig trodde jag en skämta med mig, uch vad trött jag var.. gick i allafall upp, åt frukost med pappie och gjorde mej iordning för att åka.. kom  dock ut och frös typ fast i backen, snälla ge mej miami nuuu !! I vilket fall som helst åkte jag och hämtade elisabeth och drog till skolan, skolan var okej, fast mådde riktigt dåligt, fick världens kramp i ryggen och i bröst musklerna, fy faaan vad jag led :(:( lektionen var dunder kul haha massa lekar osv. Men efter åt fick jag ta mina saker och åka hem, pallade inte mer. Tog en snabb sväng om till Paulina, kul att få träffat dej och lille david, så jävla söt asså :D men det är ju inte så konstigt med en sån söt mammie :D Efter fikan åkte jag till emelie en sväng, haha rena rama åka runt dagen känns det som, slutade i allafall hos josefine som nu fixat mina naglar :D super fina blev dom !! tack !


nu på kvällen ska jag, pappie och robin kolla på hockey :) kul kul, fick precis höra att pappie ska vara lucia på jobbet hhahaha såå söt är han !! nä nu ska jag lägga mej en stund se om jag mår bättre,


äkta suporter !


xoxo
ciao !

Postat av: Emelie

Blev jätteglad att du kom igår!!! Pussar å kramar till dig!!!

2008-12-12 @ 12:23:18


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: