StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Tvättråd

Frureinhold.se / 05 Januari, 2014 - 12:56 / Shopping

Häromdagen gjorde jag något så otroligt klumpigt :p Jag skulle tvätta mina röda blus som jag hade på julafton. Den är i ett material som bör tvättas i lätt 30 grader och i vår familj går det inte jättemånga sånna tvättar. Så jag kom på den briljanta iden att när jag ändå sköljer igenom den kan jag även ta med lite annan tvätt som bara behöver sköljas igenom. Utan att tänka mig för så slängde jag in Robins nya vita tshirt som han fått i julklapp. Vilken färg tror ni den hade när den kom ut?? jo babyrosa :p Jag blev så trött på mig själv, inte för att rosa är en ful färg, men Robin tyckte nog mer om tshirten som vit :p Jag googlade i vanlig ordning runt efter tips och råd för att få tshirten vit igen. Klorin är nog det lättaste, men jag hittade även colourcatcher.se. Där kan man köpa lappar som man lägger i tvättmaskinen och som ser till att kläder inte blir missfärgade. Jag är verkligen ingen husmor så dessa lappar kommer jag helt klart att klicka hem :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: