StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Saknar henne redan

Frureinhold.se / 07 Januari, 2014 - 11:37 / Resor

Buuuhuu nu har Hailey varit hos dagmamman i ett par timmar och jag saknar henne redan. Nästan så att jag har lust att hämta henne så jag kan få pussa lite extra. Men jag vet hur roligt hon har det och jag måste plugga. Skall snart bege mig till gamlestans bibliotek och lämna tillbaka ngr böcker. Jag trodde aldrig att jag skulle säga detta, men jag gillar verkligen bibliotek. De är mysiga och lukten får mig liksom att bara vilja sjunka ner och läsa något riktigt bra. Jag skall ta med hailey till bibblan ngn dag :) 
 
Jag är så glad över att vi bokade ytterligare en resa igår, detta väder som just nu smattrar utanför fönstret får mig att vilja dra ner alla gardiner och gå i ide. Det är helt sjukt hur mycket regn som fullkomligen värker ner utanför :( Vi har endast bokat flyg än sålänge men robin satt igår och kollade på lite hotell och det lutar åt att vi åker förbi torremolinos denna gången och besöker en stad som heter Benalmadena (någon som varit där?) 
ser mysigt ut, oavsett så skall det bli så himla gott :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: