StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Ny vagn

Frureinhold.se / 12 Januari, 2014 - 02:13 / Shopping

Asså wow ?! vilken cool vagn, den hade hailey rockat så otroligt mkt i. Jag har kikat lite på vagnar under årens gång och vi hade ju emmaljungas basic vagn med hailey och den har funkat kanon. Dock har jag insett nu när vi flyttat till ett lite mer civiliserat område att svängbara hjul är väldigt smidigt och bekvämt. Min bror och hans tjej köpte nyss en emmaljunga, den nyaste modellen med svängbara hjul. Men skillnaden från gamla emmanjungan med svängbara hjul så är dessa lite större och mer anpassade för när snön kommer. Jag funderar på om jag hade kunnat köpa ett nytt chassi när nästa barn dyker upp. Både liggdelen och sittdelen är i gott skick, men jag hade gärna bytt ut chassit mot denna.
Ah vi får se, som sagt är ju inte ens gravid så behöver inte tänka på detta än. Men jag gillar att kolla runt på barnprylar. Vilken är eran favoritvagn? 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: