StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Badshop.se

Frureinhold.se / 25 December, 2013 - 17:12 / Shopping

Om det är något som jag skulle vilja göra just nu så är det att renovera våra två badrum. Det ena är i behov och de andra mest för att det är så fräscht med nya badrum. Jag skulle vilja ha nytt badkar uppe och ny toalett både uppe och nere. Vi har ny duschvägg nere så den kan vara kvar, men jag skulle vilja byta ur kaklet mot glittrigt och med snygg mosaikvägg. Det som är tråkigt är att det kostar en del att renovera badrummet så vi får nog bestämma oss att göra ett badrum i taget och sen spara lite emellan. Jag hittade ett sånt snyggt badrum på badshop.se, dock kostade det runt 27.000 :- och då var det ändå nedsatt från 34.000 :-. Om ni vill kika på det kan ni klicka HÄR
Jag minns när en vän till mig renoverade och det blev för det första superfint, men det luktar så gott i nya badrum. Det luktar fräscht och vem tycker inte om fräscht? Jag vet inte om ni sett de snygga kaklet med glitter, men tror att det finns på bauhaus om ni är sugan. Tror säkert att det finns några som läser bloggen som kommer köpa det nu allafall :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: