StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

det blev..

Frureinhold.se / 29 April, 2013 - 12:38 / Shopping

.. vad jag hade tänkt mig. Var först på tre hästar och provade ett par byxor, tyckte om dom och de låg inom rätt prisklass. La undan dom och åkte ner till hööks, där provade jag 3 stycken men som inte alls satt så snyggt som de andra. De var i jeans vilket jag tycker är skit snyggt, men de på tre hästar var lite stilrenare. Så nästa byxor får bli i jeans. Jag köpte dock en tröja och ett par ridvantar på hööks :) Jätte nöjd med det jag fick med mig och på vägen hem köpte jag ett nytt schampoo och lite kex ifrån kexen :D Gottegris. Men kan behöva fylla på lagret lite inför i eftermiddag då jag skall rida i detta underbara väder :)
 

Postat av: Elsa

Sjukt snygga saker!

2013-04-29 @ 19:11:17
URL: http://elsajohnsen.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: